Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем - придърпва!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от assasin's Покажи съобщение
    аз утре слагам денсо и ще ви пиша по специялно дали ми се е оправило проблема с паленето и пукането в колекторите!те като погледнах старите
    свещи не е останало мн от тях!а иначе да попитам денсото едните са 14 мм а другите 10мм нали така????
    Денсото си имат точен модел. По диаметър и стъпка на резбата може да паснат и други, но на теб ти трябват моделите: IK20 и IU22.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Мм благодаря много за мненията И няма проблем assasin's както каза няма смисъл от нова тема.. Значи 1-о ще ги почистя докато взема нови.. че точно в момента бюджета е ограничен А само да питам.. мога ли да сменя примерно едните свещи? Има ли смисъл? или на куп всичките?
      Алфа Ромео 156 1.8 ТС 2000г.

      Comment


      • #18
        Ми по харно е сичките.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          http://www.globaldenso.com/cgi-bin/g...ame=&cc=&FF=50

          Comment


          • #20
            и така от днес съм със свещи денсо такива намерих най накрая!има някакво подобрение във вървежа може би с една идея по добре пали НО от тук на татък всичко си е все така!още си го имам онова много странно пропадане на обороти на място и в движение и вече незнам какво да сменям!някаква идея да има някой само да кажа по запалителната система свещи,кабели,лули,дебитомер,лампда зацепени ремъци с пети е какво да правя вече!гледах мъркуча след дебитомера напукан е но няма дупки за забравилите диапазона в който ми клати оборотки е 1700-2500 след 2500 никакъв проблем всичко изчезва!ИДЕИ??????
            alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

            Comment


            • #21
              Аз гледах свещи в ибей на денсо .. намерих едни 8 x DENSO сигурно са комплект 8 щото те нали са различни до колкото знам 4 по 4 93 лири бяха.. а за оборотите нямам идея и аз.. и на мен ми играят ама само като сам спрял на место и падат до 500 и се качват до 1000 - 1100 и така 1-2 пъти по някой път става като съм натиснал спирачката ама на мене ми е за смяна и сонда и ремък и т.н. така че всичко може да е
              Алфа Ромео 156 1.8 ТС 2000г.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от assasin's Покажи съобщение
                и така от днес съм със свещи денсо такива намерих най накрая!има някакво подобрение във вървежа може би с една идея по добре пали НО от тук на татък всичко си е все така!още си го имам онова много странно пропадане на обороти на място и в движение и вече незнам какво да сменям!някаква идея да има някой само да кажа по запалителната система свещи,кабели,лули,дебитомер,лампда зацепени ремъци с пети е какво да правя вече!гледах мъркуча след дебитомера напукан е но няма дупки за забравилите диапазона в който ми клати оборотки е 1700-2500 след 2500 никакъв проблем всичко изчезва!ИДЕИ??????
                имам го същия проблем.сменил съм ламбда и дебитомер последно остана мпх както ме посъветваха но
                но все си мисля че става въпрос за въздух.имало някакво
                уплътнение м-ду блока с дросела и колекторите което
                прегаря идокат колата е о годе студена т.е. 30мин прави
                номера после се оправя щот се разширява и уплътнява
                мислим тва да проверим преди да сменим бендиксо

                Comment


                • #23
                  при мен тва си го прави и при загрял мотор и при студен!на място в движение все си го има утре ще проверявам пак този мъркуч преди дросела ии отзад входния колектор дали не засмуква от някъде въздух!имаше някаква спейове с които се пръсаше какви бяха ако някой може да ми каже???и възможно ли е това да е от вариатора?????
                  alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                  Comment


                  • #24
                    Колега. Пробвай да извадиш и почистиш първо клапанчето на байпаса на дросела. От там ще имаш значително подобрение! И гарнитура на колектора. Като я изрежеш над 4000 оборота почва ли да съска мотора?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      нямам съскане след 4000 и на 4000 оборота след 2500 нагоре колата сие мн добре ускорява плавно няма придърпване всичко си е ок!карам само със 100 октана ОМВ не е от горивото хах да взема да ходя на врачка дано каже нещо
                      alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                      Comment


                      • #26
                        колега ОЕМ преди малко си помпих колата на място и сега чух някаква съскане но не като подавам газ а когато я отпускам и на 3500-4000 оборота!това да ти говори нещо????
                        alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от assasin's Покажи съобщение
                          колега ОЕМ преди малко си помпих колата на място и сега чух някаква съскане но не като подавам газ а когато я отпускам и на 3500-4000 оборота!това да ти говори нещо????
                          Нищо.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            ами и аз останах без идеи за това карам докато се сломи или забивам и копача в капака на двигателя и така я оставям то ми писна вече!!!
                            alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                            Comment


                            • #29
                              колеги на моята като и подавам газ на място и след около 4500 почва да съска все едно се включва турбо (за съжаление няма) звука много ме радва но дали е нормално
                              sigpicAlfa Romeo 147 1.6 Тwin Spark 120 HP

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от assasin's Покажи съобщение
                                ами и аз останах без идеи за това карам докато се сломи или забивам и копача в капака на двигателя и така я оставям то ми писна вече!!!
                                А да ти е хрумвало да отидеш на диагностика в някой сервиз. Това което не се открива по слух и мирис може да се открие с компютър.....
                                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                                sprint tropheo
                                155/1.8
                                156/2.0 Selespeed

                                Comment

                                Working...
                                X